El Fem matemàtiques és una activitat que té la finalitat de contribuir a desenvolupar la competència matemàtica en tot l’alumnat convocat (des de 5è de Primària i, a partir d'enguany, fins a 4t d'ESO) a través de la resolució de problemes
Està organitzada per la
FEEMCAT (Federació d'Entitats per a l'Ensenyament de les Matemàtiques de Catalunya) i té el suport del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya. Consisteix en la realització d'un concurs en tres fases:
- La primera fase, que es fa als centres, proposa la resolució de tres problemes (2 per a 5è) en grups de 3 o 4 alumnes.
- La segona fase es realitza de manera independent en cadascuna de les 5 associacions que formen la FEEMCAT: APMCM, ADEMGI, APaMMs, ABEAM i LleiMat.
- Tercera fase o fase final
➡️
Més informació, accés als problemes i inscripcions